Η ανακατασκευή ιστοσελίδας είναι μια διαδικασία απαραίτητη καθώς η τεχνολογία αλλάζει και προστίθενται συνεχώς νέα δεδομένα. Το πότε ακριβώς θα γίνει η ανακατασκευή ιστοσελίδων για την άψογη η λειτουργία της ψηφιακής σας επιχείρησης είναι ένα κομβικό ζήτημα που απασχολεί σχεδόν όλους τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων.
Πάμε να δούμε παρακάτω πότε χρειάζεται ανακατασκευή η ιστοσελίδα σας
Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα σας είναι ιδιαίτερα δύσκολη.
Όταν ένας πιθανός πελάτης σας επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας πρέπει να είστε απόλυτα σίγουροι πως η πλοήγηση του είναι ιδιαίτερα εύκολη, απλή και πολύ γρήγορα μπορεί να βρει όποια πληροφορία ψάχνει.
Εδώ πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ όψιν πως οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας αν σε μερικά δευτερόλεπτα δεν βρουν αυτό που ψάχνουν τότε κατά πάσα πιθανότητα θα φύγουν από την ιστοσελίδα σας και θα πάνε στην ιστοσελίδα των ανταγωνιστών σας. Τι σημαίνει αυτό;
Μεγάλη απώλεια επισκεπτών και πωλήσεων για την επιχείρηση σας!
Τι να κάνετε:
Για να αποφύγετε μια τέτοια δυσάρεστη κατάσταση πρέπει να τεστάρετε την ιστοσελίδα σας, στο κατά πόσο εύκολο είναι κάποιος να βρει μια κατηγορία προϊόντων, την επικοινωνία σας, κλπ.
Εάν κάποιος επισκεφτεί τον ιστότοπο σας και δυσκολευτεί να βρει αυτό που ψάχνει τότε είναι η ώρα για μία ριζική ανακατασκευή της ιστοσελίδας ή του e-shop σας.
Μια ιστοσελίδα πέρα από τις βασικές κατηγορίες όπως επικοινωνία, προϊόντα, κλπ θα πρέπει να δίνει την δυνατότητα στον επισκέπτη να βρίσκει ακριβώς αυτό που ψάχνει, την συγκεκριμένη πληροφορία που ζητά.
Δηλαδή;
Για παράδειγμα έχετε ένα κατάστημα ρούχων. Στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει όχι απλά να βρίσκει ο επισκέπτης σας την κατηγορία ρούχα, αλλά και συγκεκριμένες υποκατηγορίες όπως για παράδειγμα,”Γυναικεία ρούχα”,”Ανδρικά τζιν μπουφάν”,”Παιδικές φόρμες” κλπ, ώστε να μπορεί πολύ εύκολα να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει πραγματικά, και να αυξήσετε έτσι τις πωλήσεις σας.
Ήρθε η ώρα να αναβαθμίσετε την εικόνα της επιχείρησης σας.
Σκεφτείτε το εξής, έστω ότι είστε πελάτης και θέλετε να αγοράσετε ένα προϊόν. Θα επιλέγατε ποτέ μια επιχείρηση που η βιτρίνα της, τα προϊόντα της, οι κατάλογοι της, η εικόνα της , σας γύριζε πίσω στο 1970;; Πιθανότατα όχι.
Η εταιρική σας ιστοσελίδα, είναι ακριβώς αυτό, η διαδικτυακή βιτρίνα της επιχείρησης σας. Μια βιτρίνα που θα πρέπει να έχει σύγχρονο σχεδιασμό, δυναμική παρουσίαση της εταιρίας και των προϊόντων σας, μοντέρνο και λειτουργικό design!
Γιατί αυτό; Γιατί μια σύγχρονη ιστοσελίδα δείχνει στους επισκέπτες σας μια δυναμική και μοντέρνα επιχείρηση, που τους εμπνέει εμπιστοσύνη και άρα θα την επιλέξουν για τις αγορές τους.
Συνεπώς μια μοντέρνα και λειτουργική ανακατασκευή ιστοσελίδας, σημαίνει αυξημένη επισκεψιμότητα και πολύ αυξημένες πωλήσεις για την επιχείρηση σας.
Έχουν μειωθεί η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις σας.
Ένας πολύ σημαντικός λόγος όπου πρέπει να σκεφτείτε να κάνετε άμεσα ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας είναι όταν παρατηρήσετε ραγδαία μείωση της επισκεψιμότητας, του χρόνου παραμονής των επισκεπτών στον ιστότοπο σας καθώς και μείωση των πωλήσεων σας.
Όταν παρατηρείτε ότι οι επισκέπτες σας παραμένουν ελάχιστο χρόνο στην ιστοσελίδα σας, αυτό σημαίνει πως κάτι δεν τους αρέσει καθόλου, και αυτό μπορεί να είναι είτε το design του ιστότοπου σας, είτε η γενικότερη παρουσίαση που έχετε, είτε οτιδήποτε άλλο.
Όταν λοιπόν το bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) των επισκεπτών σας είναι υψηλό τότε ήρθε η ώρα ΑΜΕΣΑ να κάνετε ανακατασκευή την εταιρική σας ιστοσελίδα, για να αυξήσετε και πάλι τις πωλήσεις της επιχείρησης σας.