Μια επιτυχημένη στρατηγική λέξεων φράσεων είναι ο πυλώνας της digital marketing στρατηγικής σας γιατί στην ουσία αυξάνει σημαντικά την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας, και μετατρέπει τους επισκέπτες σας σε πελάτες, κάτι που σημαίνει με τη σειρά του αυξημένες πωλήσεις και κερδοφορία για την επιχείρηση σας.
Πώς δημιουργείται μια επιτυχημένη στρατηγική λέξεων φράσεων;
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να σκεφτείτε το πώς λειτουργούν οι πελάτες σας, πως κάνουν αναζήτηση, τι εκφράσεις χρησιμοποιούν για προϊόντα αντίστοιχα με τα δικά σας κλπ.
Δηλαδή;
Για παράδειγμα, έστω ότι έχετε μια επιχείρηση με είδη γάμου. Η μία κλασική αναζήτηση που πιστεύετε πως κάνουν οι πελάτες σας είναι η λέξη “μπομπονιέρες”.
Σε αυτήν την περίπτωση, εάν η βασική σας λέξη κλειδί είναι “μπομπονιέρες”, τότε ο ιστότοπος σας θα εμφανίζεται όταν κάποιος κάνει αναζήτηση για την λέξη “μπομπονιέρες”.
Όμως οι πελάτες σας μπορεί να ψάχνουν επίσης τις λέξεις “μπομπονιέρες καραβάκι”, ή “βάσεις για μπομπονιέρες”, κλπ, οπότε εάν εσείς δεν συμπεριλάβετε στην keyword στρατηγική σας τις λέξεις αυτές, τότε θα χάσετε ένα μεγάλο μέρος πιθανών πελατών.
Πρακτικά αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνετε μια μεγάλη λίστα με όλες τις πιθανές λέξεις και φράσεις κλειδιά, και όλους τους πιθανούς συνδυασμούς που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας, ώστε να πάρετε ως επισκεψιμότητα το 100% των αναζητήσεων που γίνονται σχετικά με τα προϊόντα σας.
Χρησιμοποιήστε εργαλεία για να βρείτε τις καλύτερες λέξεις κλειδιά.
Θα βρείτε πολλά εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τις λέξεις και φράσεις κλειδιά με τον μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων ανά μήνα και ανά περιοχή, κάτι που θα δείξει ποια keywords θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας.
Τα εργαλεία αυτά θα τα βρείτε είτε σε δωρεάν είτε σε πληρωμένη έκδοση.
Ενδεικτικά σας αναφέρουμε: